|
|
|
|---|---|
|
9.5 tum 265/30/19 ....den tar i när de börjar gå undan lite...de sjuka är att ja beställt fälgarna med max et å bredd til m3 e36...å på fälgarna skulle de gå att köra 265 utan att valsa skärman..... då till frågan. om ja nu valsar då trycks väll inte skärmen ut,utan valsningen på pålåten på insidan skärmen vill ju inte gör nått me bilen...för den ska förbli orginal å orörd ..men ja kan ju inte lägga däck å fälgar för ett antal loppor iförådet eler har nån nått förslag på hur man ska fixa detta?? mvh pezen Länk | |
pg_ice |
hmm jag kör 225or bak och det tar ändå i "när det börjar gå undan" folk verkar vara lite överoptimistiska ;) sälj skiten det är mitt förslag sen slår du på 245or max! |
pg_ice |
men ok det finns ju lösningar valsa skärmen (insidan på kanten blir smalare) öka cambervinkeln till max köp nya stötdämpare och ställ in dom på hårdaste dämpningen. kör med original höjd bak |
|
njamen över optimistisk....ja vadå köper du dom för de ja ha gett så visst:) ne ja ha prata me en å han tycker ja ska svarvs fälgarna ...men då ligger problemet innåt i ställe tror ja.... hur är de om man valsar då??? mvh pezen Länk |
|
|
jag kör me orginal höjd bak...bilen har gått 5290 mil så ja tror absolut inte dämpare å fjädrar är slut.... så en valsning kan vara en lösning....bara inte valsningen förstör utformningen på skärmens utsida så skulle ja kunna tänka mej det.... ska ta lite bilder idag å lägga upp mvh pezen Länk |
|
| brukar vara skillnad på bredden mellan olika fabrikat,vissa är bredare och vissa är smalare fast det är samma bredd som står skrivet på däcket | |
| Skulle inte valsa om du har en så fin lågmilad m3a.Risken med valsning är att rostskyddet blir förstört pga av att grunden spricker samt att du får en smutssamlare när kanten viks upp.Sätt på 245 bak istället så är problemet förmodligen löst.Du får tysk stuk på köpet då :) | |
|
men alltså de är så otroligt lite....ska göra en fyrhjulsinställning till veckan å ställa hjulvinklarna lite mer....tar de då fortfarande i så får ja svarva fälgen lite.....de som är tråkigt är ju att fälgarna beställdes så de skulle passa exakt 255 skulle fungera lätt...men nu har ja köpt bakdäck för 4600st å då ska dom fan imej användas:) men nu vet jag att ja skulle bäställt 9 tum bak istället för 9,5 :) men fint blir det mvh pezen Länk |
|
pg_ice |
4600st? till vilken nytta :)? jag får 4st däck till min som jag kan köra slut på och inte bli allt för ledsen. hur mycket vågar du gasa med dom där svindyra däcken ? du håller väl inte på och fisåker med en M3a eller då är du ju fel ute :) är det bara för att stila du köper så feta däck? köper man däck för 4600st utan att provmontera dom först så får man fan skylla sig själv. nuff said :) |
|
antar att han har skaffat sig Michelin PS2 för dom pengarna och det är väl investerade pengar i min mening men sen att dom kostar en tusing billigare per st på gummihuset är en annan sak |
|
|
beror ju lite på vad man handlar å var.....såhär är det ju att ja fisåker ganska mycke me min m3a.. inte skäms ja för de.... bara för att man har en m3a behöver man ju inte göra som alla piss ungar å köra skiten ur allt..... pzero eller ej jag köper inte nakang eller fulda till min bil i allafall man kan ju köra på biltem olja oxå visst nu lungnar vi ner oss va??? simpelt ja frågar vill inte nån svara så skit i de mvh pezen Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.