|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte höra med er om vad de skulle kosta på ett ungefär att skaffa larm till en 325 cab -01 och om vad för typ av larm man bör ha, idag är det endast fjärrstyrt centrallås i bilen. Hörde även från en kompis att i "moderna" volvo v70 bilar finns detta redan förberett, allt man behöver skaffa va nån form av box och så skulle sensorer å liknande redan finnas på plats...är detta nånting som även finns "förberett" till BMW?? Skriv gärna ni som vet... Mvh Perra | |
| Hade samma på 330in. Var lika dyrt med ett org larm som defa eller likvärdigt, den är coupe, kanske skiljer sig från cab. Men kolla, det kan ju vara annat på din bil. | |
|
När jag köpte min 530 -01 saknade den larm och jag frågade på BMW vad det skulle kosta att montera ett originallarm och prisuppgifter på ca. 13' respektive ca. 20' från två aukt verkstäder. Både Defa och Cargard har modeller som är framtagna till bilar som har startspärr och centrallås med fjärr och dessa kostar ca. 3500-4000kr monterat och klart. Genom vissa försäkringsbolag så kan man få några hundralappar i rabatt. Dessa larm kan också kompletteras med diverse tilläggsfunktioner. Valde själv ett Defa och det styrs med den vanliga fjärrnyckeln. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.