|
|
|
|---|---|
| Tjena, har precis köpt mig en 325 Cab från 95, behöver nu hjälp av nån bmw kunnig person i gbg, bilen känns otroligt slö, som att den misständer.. erbjuder mig att betala om nån lokaliserar felet | |
|
Åk till Göteborgs Bilservice i Partille. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Tjena nu när jag var ute idag så dog bilen, efter att ha läst allting på forumet så kom jag fram till 3 saker, Antingen Byta laddningsregulator/kol, Batteri, eller hela generatorn.. kan dessa saker haft att göra med att bilen gick lite slött i 2 dar? | |
| även kanske förklara hur fenomenet hände, var ute och körde plötsligt dör steron sen börjar bilen blöddra nåt fruktansvärt för att till sist dö, efter det kan jag köra elhissar stereo osv men inte dra runt motorn, puttar upp bilen till ett säkert ställe, kör med startkablar bilen startar utmärkt, plockar bort startkablarna kan då köra bilen ca: 200meter för att sen bli samma symptom och dö igen, vill ju inte köpa fel saker i onödan, nån LAddningslampa lyser inte när jag vrir på nyckeln till tändningsläget, nån sa att den skulle lysa för att sedan slockna | |
|
Ja, det låter som om byta det du skriver. Låg spänning i elsystemet gör ofa att bilen inte går som den ska. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Rekomenderar BJ bilservice på Åvägen i Mölndal. De servar bara Bmw. Tele. nr: 031-847529. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.