|
|
|
|---|---|
Rosebuddy |
320 Touringen jag tittar på är svårt åtgången av stenskott på fronten och huven efter påstådda 10.000 mil. Finns det anledninga att vara misstänksam eller är det normalt att tyska bilar är illa åtgångna av stenskott? |
|
Hmm...Autobahn kan ju skapa en hel del stensprut....min M3 var ganska befiad..(93:a 9500 mil) men det är nog ganska individuellt...många lackar nog om sin front runt 7-8000 mil på grund av detta... Mvh Klas |
|
|
Om huven är omlackad så blir den extra känslig för stenskott, så det kan finnas anledning att kolla upp om den är krockad. /H |
|
|
När vi köpte vår e34 var den också relativt drabbad. Inte extremt men nog fanns det en del. Känns nog tryggare så än om den ser fabriksny ut, känns inte som om något är döljt. Mao, hellre det än omlackad för min del. /Mvh Zhivago |
|
|
jag bara garvar åt er alla ni tycks tro att så fort det är något omlackerat så är bilen skrot det är ju så att bilar råkar ju ut för olyckor i bland och repareras men ni verkar ju tro att så forrt ni får en skada på bilen så byter fösäkrings bolagen gladerligen ut er bil mot en ny men det finns riktigt reparerade skador flanar omlackad motorhuv HAHAHA m3sedan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.