|
|
|
|---|---|
| Någon som kan få fram hur många såna som kom till Sverige? | |
| Jag har en, vi får se hur många som fyller på.... ;-) | |
| Dags att sälja snart? ;P | |
| Är det en sån här du söker Länk | |
| Japp, finns dock väldigt få och helst låga mil. Därför hör jag mig för lite hur många som såldes, för att få chansen och veta hur stor procent det är att få tag i en. | |
| å här är min ;) Länk | |
|
Fledlik, allt är till salu vid rätt pris... Här är den Länk |
|
|
PM.a mig om ett pris, så får vi se hur det ligger till. Mvh Fredrik |
|
|
P-car// är du nöjd med din bil?? Det är jag som hade den som ny. Jonas |
|
|
faktiskt riktigt kul bil och välskött var den också, svårt att hitta något sådan idag ännu en bild på "nordschleifen" Länk |
|
|
Köpte du den på Carlsson bil i Örebro? Har för mig att den hade gått 2900 mil när jag sålde den. Den hade väl några stenskott annars i bästa skick. Jag lackförseglade den två ggr under mina två år. Har du haft några problem med den? Själv hade jag inga. Uppdaterade bara programvaran i SMG men endast för att ha den senaste. Bytte framruta efter ett stenskott också. Den är en av de första faceliftade bilarna som kom. Jonas |
|
|
inga riktiga problem, 2 små skavanker som irriterar, ratten sitter lite snett, fönsterglaset vid förarsidan sitter inte riktigt tätt samt bytt framrutan under mitt ägo också facelift versionen va en av dom viktigaste kriterierna, har nu fått den att ligga riktigt bra nu i höga hastigheter och känner att den skulle behöva lite mer kräm för att krypa upp till 300, blev omkörd av en Audi S5 förra veckan vid 290 så lite mer ps skulle inte skada så har jag hittat ytterliggare en bild på "ringen" Länk |
|
|
Färgen tycks vara riktigt svår att få tag i. Har letat i 2 månader snart och inte funnit en enda svensksåld. Skall man ge upp hoppet? Silver känns nästan för vanlig för att äga, inte sant? |
|
| Min räknas inte eller? ;-o | |
| Nej, tyvärr :P Den har ju inte SMG, därför räknas den ej i min bilplan ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.