|
|
|
|---|---|
| Min slang till luftfiltrert har fått sprickor så jag måste byta den. Min fråga är om nån vet vart man kan finna en ny sådan slang till ett rimligt pris? Tacksam för svar | |
|
Välkommen till forumet! Skriv gärna vilken bil du har, så är det lättare att svara ;-) BMW brukar vara billiga på sådant, så kolla där i första hand. Brukar inte finnas några piratdelar på detta heller. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Okej, sorry glömde det =) en bmw 535 e34. Tack för svaret iaf. |
|
|
Jag är inte helt med på vilken slang du menar, är det någon av dessa? Länk Länk Länk Har bilen ASC och därmed EML? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag är inte så bra på bilar, vet inte riktigt vad det är för skillnad på de två sista bilderna du skickade? Kan man bifoga en bild? Det skulle nog vara lättast att du får se vad jag menar. Jag tror iaf det är nummer 14 på bild 2 och nummer 16 på bild 3. Det är den slangen som har spruckit om jag nu har fattad rätt att den sen går till luftfiltret. Bilen har ASC, EML vet jag inte vad det är. |
|
|
Nummer 14 på bild 2 och nummer 16 på bild 3 är samma slang, den kostar 193kr på BMW. Det som skiljer bilderna är att bild 3 visar den utförandet om bilen har EML, vilket är ett måste om den har ASC! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Okej, det var bra nyheter =) Jag får tacka så mycket för hjälpen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.