|
|
|
|---|---|
elof |
hejsan är det någon som vet´hur mkt en bmw 530 i med 231hk bör kosta? menar då förstås importerade eftersom det är svårt att få tag på svensksålda samt att de är ju mkt dyrare antar jag mvh hoa |
Z34EVER |
Hej! Jag vet iofs inte hur mycket en 530 kostar som begagnad, men du lär knappast hitta någon '00, eftersom 530 kom först som årsmodell '01! :) ///Z34EVER |
elof |
jorå 00 går att hitta i tyskland med 231 hästarn |
323E21terror |
Jag hittade några för omkring 250000kr på mobile...har för mig att de kostade lite drygt dessa pengar. farten är min drog |
|
Årsmodell -00 i Tyskland = -01 i Sverige för de är antagligen tillverkade sent på året (okt. eller senare). De billigaste kostar nog runt 250' men man får ju oftast vad man betalar för.... nåja. ~ sport = komfort ~ och glöm inte: Det är ALLTID gratis ost i råttfällan... |
|
323E21terror |
Har svårt att tänka mig att en sen 00 skulle vara speciellt risig. farten är min drog |
|
Bilarna tappar ju mest i värde det första året så att det är inget konstigt att de kostar så lite. Ps. Jag rekomenderar varmt 530:in!! :) Mvh Matteus |
|
elof |
har hittat en fin med inte allt för många mil på mätaren men den saknar värme i stolarna .....ska man backa för en sådan sak? för mig personligen är det helt okej men jag tänker ju på den dagen då jag ska sälja vad tycker ni? |
|
elof: Vad vi tycker är väl mer eller mindre ointressant med tanke på att det är Du som skall köra bilen och sitta i sätet. Gillar du att kräma på värme i rumpan när det är kallt så är det ju en fördel - men det kanske räcker med värmen från fläkten... Det finns ju faktiskt viktigare utrustning att prioritera (om man nu måste det), jag själv är också på jakt efter en 5-serie (Touring) och vill då ha t ex DSC. Good luck! Ps. I min Z3 så har jag värme i stolarna vilket kanske kan tyckas vara onödigt med tanke på att jag inte kör den på vintern, men ärligt talat så har jag fått användning av det någon morgon när det varit lite kallt. roadZter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.