|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska sälja bilen imorgon, och bakluckan verkar ha gått i baklås. När jag skulle stänga baklucka så ville han inte "låsa" den, utan for upp igen. Men till slut fick jag igen den, men nu får jag inte upp den. Går ej via knappen på nyckeln, ej på knappen i kupe'n, och ej via brytaren på skuffen. Har lyckats åla mig in genom baksätet och fått dän den lilla luckan till låsmekanismen, men jag har inte en susning om hur jag ska bära mig åt för att låsa upp. Snabb hjälp önskas!! Tack på förhand / Filling!! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har du provat med nyckeln i låset ?? och vridit ordentligt ?? ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Provade, men fick inte ens in nyckeln. Dock så löste sig saken ganska enkelt, när jag skrivit inlägget och går ut till bilen, stänger bakdörren, då hoppar bakluckan upp. Haha. Det visade sig vara plasten som sitter runt själva lås-grejjen som lostnat lite och hamnat på tvären, så därför var den lite svår att öppna. Jaha, lite småkrisig dag, men allt löste sig tillslut, och om man har tur så har man en 64:ans Impala står på gården imorgon! =) |
|
| SIX FOUR! Lycka till! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.