AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.455

m5 front delar e39 vart? plastbiten under högerdimljus!?

RU
82
RULLEZ
528 im 00
tja .. råkade ut för en liten incident häromdagen, körde på en STOR sten som några J¤¤¤LA ungar hade lagt ut på gatan.
iaf har m5 fronten..
höger dimljus sprack PLUS under där sitter det en plast skyd som går till halva hjulhuset.. det e den jag e ute efter va på bmw o fråga dom vill ha900kr för den där plast biten,, lite dyrt tycker jag .. nu e frågan

VART kan jag få tag i den plastbiten,, billigare..
asså den precis under högerdimljus..
tacsam för svar

ruLLEZ
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Länk

Rätt knepigt det där se priskillnaden NR 14 på en icke M front och en Mfront rena löjan egentligen är ju ingen större skillnad på plastbitn egentligen så prissättningen kan verkligen ifrågasättas.

Bildelsbasen är nog ett alternativ.

///MVH Yngve "Hasso" Carlsson
Länk
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Hej
Menar du dessa plastringar som sitter runt dimljusen, eller har jag förstått det helt fel? Eller är det luftkanalen som gått sönder? Om du har ett artikelnummer så kan jag kolla upp ifall jag kan få den billigare.

Länk

Mvh
Razvan Terme

www.stylabilen.se
RU
82
RULLEZ
528 im 00
hej igen ,, o TACK för snabba svar.. det e NR 14 på hassos länk som han skickade, vet inte order nr tyvärr.

14 Lower right engine compartment cover

heter den iaf..

ruLLEZ
RU
82
RULLEZ
528 im 00
nån som vet?

ruLLEZ
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
900 låter litet dyrt. Har för mig att jag köpte en för ca 700 för ett år sedan. Förbrukningsvara. Högersidan är litet dyrare pga fästet för temp.givaren.
RU
82
RULLEZ
528 im 00
tack..

ruLLEZ
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.