|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
så, nu är den såld! Fick pruta ett par tusingar för vibrerande frambromsar, men det fick ändå rätt fort får man väl säga. Det ringde en del folk, de flesta med inbyte, men jag hade i alla fall 2-3 stycken hyfsat seriösa köpare. Bilen gick till Sundsvall, och det är bara att gratulera killen som köpte en bra bil för ett bra pris. Jag tror prislappen var väl avvägd, möjligtvis att man hade kunnat annonsera för 155' och fått 150' men det är svårt att vara säker. Det var något psykologiskt med att lägga den under 150'. Däremot slapp jag inte skambjudarna, typ "min budget är 130' kr, får jag den för det"! Jag menar, har man bara en budget på 130 lappar så kanske inte M5 är rätt bil att köpa.... Ägaren var i alla fall nöjd, jämfört med inbytespriset tjänade han ett par månadslöner. Tackar för hjälpen! Mvh Johan |
|
Då är det bara att gratulera. Hoppas att den bilen kommer att skötas... There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Nu är den uppe på annons igen. Vad tycker ni man ska betala för den i dag. Min första tanke är att priset ligger lite väl högt även fast den är Mora. Länk __ /Chrille |
|
| Om bilen annonserades för under 150' och prutades ner ytterligare ett par tusingar för mer än ett år sen så är priset väldigt högt. Prutmån på 10-15 % borde finnas. | |
|
Jag var intresserad av den bilen då den såldes förra året. Den var enligt beskrivningen fin för årsmodellen och milen men skulle behövt en omlack av en bakskärm pga tidigare bristfällig omlackering och det fanns lite rost på huvens insida. Vibrerande bromsar kan vara dyrt att fixa på en e39:a. Inte säkert det räcker med nya skivor. Bilen såldes snabbt så jag hann aldrig kolla på den själv. Köpte en -02 med 12.000 mil för ungefär samma pengar istället och det kändes mer rätt. Men onekligen en trevlig färgkombination och bristerna jag nämner kan mycket väl vara åtgärdade nu. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.