|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Nu har motorhuv emblemet på min 528 -98 helt gett upp. Såg någon som kallar sig Daniel som säljer emblem på blocket. Har någon här köpt av han. Är han seriös eller är det lurendrejeri. Häls Robert | |
| Ett nytt märke på BMW kostar iofs inte många kronor. | |
| Tror jag gav drygt 150 på BMW. | |
|
Har handlat av honom till min E36 - 120 spänn hemskickat i brevlådan inom en vecka. Inget lur - betalningen gjordes via internetgirot. Det blev ju helt klart billigare än att sätta sig i bilen, köra ner till BMW Group och hala fram 157:- o köra hem igen Emblemet ser i alla fall ut att vara original med rätt OEM-nummer på baksidan. Blir som vanligt en fantastiskt skillnad jämfört med det gamla emblemet... /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Det är ju inte så dyrt på bmw men jag vill ha svart/silver kolfiber. Har dom det på bmw ? Häls Robert |
|
|
Varför inte ringa till BMW Group o fråga?? /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Sök på kolfiberemblem, det finns några långa trådar om det. Och till min förvåning (då jag tycker det är konstigt att ett företag vill ändra på sin grundidé med logotype/varumärke) tror jag att jag sett att BMW säljer kolfiberemblem. Jag personligen gillar ju mer propellern mot en klarblå himmel, men jag får väl acceptera att vi alla är olika ;) |
|
|
Jag har köpt Hamann märken till mina fälgar av Daniel, helt OK. /Gunnar /Santorinblå 530iAT |
|
|
Va f-n. Skulle göra slag i saken och beställa emblemen nu ikäll. Då är annonsen borta. Vilket oflyt. Några här hade ju beställt av honom. Har ni möjligen mejl adressen kvar? |
|
|
BMW är ute och kollar upp varumärkesförfalskningar det är därför emblemen är borta. Vi på www.stytun.se har fått en stämningsansökan redan ang dessa emblem. /Daniel |
|
|
deciso: Länk //Roffa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.