|
|
|
|---|---|
|
Kuddarna och slangarna är hela. Men pumpen kör upp dämparna i topp- och så förblir det .Har släppt ut luften ,men då startar pumpen och uppi topp det bär . vad är det som styr nivån? finns det givare och var sitter de? | |
| Jo, det sitter en liten nivågivare ansluten via ett länkage till bärarmen. Pos 15.Länk | |
|
Troligtvis så är det nr 15 på denna Länk bild som är trasig. Sitter på bakaxeln. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Där var man för långsam :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Jo, ni har väl ett lungt och avslappnat tempo där nere I huvudstaden ;) | |
|
Lånar denna länken lite... Jag ska byta bälgen till min nivåreglering då den läcker. Men när jag skulle ta bort kopressorslangen från bälgen så gick givetvis plastringen sönder som håller fast slangen. Problemet är att jag inte får bort slangen nu, är det någon som har varit med om detta och har ett bra tips på hur jag lossar den? /M |
|
| Lyckades äntligen få bort resterna från plastringen med hjälp av liten borrmaskin, hammare och liten mejsel... | |
|
Jo, det är lite onödigt plottrigt, hade kunnat vara rejälare grejer där... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.