|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en ny sommarbil! M3 e46 Cab skall det vara denna gången. Har kollat en del på blocket, letar helst en svensksåld, som gått under 5000 mil, men tycker att priserna är si så dära. Det finns 2 intressanta, därför undrar jag om någon vet någe om dem här 2 cabbarna. Mvh / Albin. Länk Länk | |
|
En är smg en är manuell vilket vill du ha får du först bestämma dig för. LSB SMG ser mest prisvärd ut. |
|
| vet inget om dem men hade satsat på bil nr 2 :D | |
| Cab nr 2 ägs utav min bästa vän, är det nåt som du undrar över så är det bara att fråga. | |
|
Har kört m3 smg cab och den lådan är underbar, men bil nr 1 går bort på bara färgen. skall ju kunna säljas nån gång framöver. Dallas Länk |
|
|
Kommer att komma en riktigt snygg carbonsvart sv-såld på blocket under morgondagen... Mvh Micke |
|
|
diou: Insidertips :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Försökte ringa ägaren på bil nr2, men han svarade ej, får försöka igen imorgon. Sitter nu med min jobbarkompis roffe här på åkeriet och kollar på den m3 caben som jag tror micke syftar på. Länk Enligt roffe, så säger han att han hört att smg lådorna, spec 01 och 02ans modell krånglar. Jag har ägt bmw innan, men dagens teknologi ? De ju värre än någe annat, snart så kommer man väl inte kunna köpa någe som ej är felfritt. Vill verkligen ha en m3 e46 cab. De spelar inte större roll för mig om de manuell eller smg. |
|
|
SMG I har krånglat en del. Men SMG II som sitter i M3 E46 har inte haft det problemet. // M.V.H. Daniel |
|
|
Bra bilder på den sista, ljus är överskattat... Tycker också den andra länken verkar bäst så här långt! |
|
|
Ring och be om mer info (läs: bilder!). Länk |
|
| kolla med david idag han släpper den nog billigare vid snabbaffär.. | |
| den här skulle jag tittat närmare på om jag skulle handla m3 Länk | |
| skinkan: Långmilad importbil (jag förutsätter det senare), inte vad trådskaparen sökte i första hand precis. | |
|
Freddesix:HELST sv-såld skrev trådskaparen(enligt min bedömning inte helt främmande för import) långmil:8000mil på över 5 år(okej,lång mil för dig,fullt normalt enl mig) |
|
|
skinkan: TS skrev oxå "som gått under 5000 mil" :) // M.V.H. Daniel |
|
|
okej dumt av mig att tipsa om den,ska inte upprepas.. |
|
| bil nr.1 var i nyskick när jag och en bekant va o kollade på den för ca 1år sedan han begärde bra mycket mer då, en vuxen man i 35års åldern äger den. jätte fin o välskött bil. | |
|
Motorsport3: Han fick alltså inte sålt den førra året utan behøll den istællet och førsøker nu igen? // M.V.H. Daniel |
|
|
Spajjs ingenaning men tydligen verkar så iaf. ring o fråga honom om du undrar....!!!! |
|
|
Här e en till som är sugen på ny sommarbil.. vad tror ni om denna? Det verkar vara en udda grå metallic? Jag tycker den verkar snygg men går färgkombinationen hem när man skall sälja den om några år? ..om nu bara säljaren svara på mina mail.. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.