|
|
|
|---|---|
|
Lite intresserad av en 330iM -01 tänkte höra va Ni tycker att den kan vara värd. Imolaröd Svensksåld tyg/alacantra inredning (svart tak) 11000mil M-paket inn- och utvändigt med allt va de innebär. 18" fälgar Kupé&motorvärmare Full servad. Tacksam för svar! | |
|
Jag skulle inte ge mer än 135 000:- om det är bra skick på bilen övrigt! Finns så mkt att välja på när det gäller E46 karossen nu. BMW M-POWER |
|
|
Vilket M-sportpkt har bilen? Länk? Jag tycker 135kkr låter mycket även om den skulle ha version 2 på M-paketet. |
|
| Länk | |
|
Bilen har M-sportpkt 2 och verkar vara en sent uttagen 01a. Hösten 2006 var jag sugen på att köpa en 330 och jag tror att denna var till salu även då. Om jag minns rätt var annonspriset skyhöga 185kkr. En tid senare tror jag någon här på forumet köpte bilen för 155kkr men det kan ha varit annonspriset som var 155kkr.... |
|
| De stämmer jaken. På hösten 2006 var den till salu för 180 eller va de var. Sedan förra våren va den ute på blocket för 140 då var jag en hårsmån från att köpa den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.