|
|
|
|---|---|
|
Länk Undrar hur japanska fabriker skulle stå sig i en jämförelse. | |
| "Dingolfinger" var ligger det? :) | |
|
Det ligger nordost om München Länk |
|
|
Jo, jag skulle bara vara lite språkpolis då det stod Dingolfinger i.st.f. Dingolfing. Men, herrej**lar vilken fabrik. SKulle nog kunna gå vilse där utan problem :) |
|
| Det verkar vara flera fabriker om man zoomar ut kartan lite. Fast de andra är lite mindre, så vi får väl börja och gå där :) | |
| Var tvungen att titta på Ingolstadt och Stuttgart när jag ändå var i farten. Audi har en fabriksdel med jäkligt rostigt tak :) Daimler-Benz ser trevligast ut från ovan, med Gottlieb Daimler-stadion mitt i smeten. | |
| Mercedes rostkyddade väl takplåten istället för bilplåten :) | |
|
Backard: 1-0 till dig. :-)) M. Pedersen |
|
|
Fabrikspolisen ingriper:) Mercedes har två fabriker i Stuttgart. Untertürkheim, där fotbollsarenan ligger, och Sindelfingen. VW fabriken i Wolfsburg går inte av för hackor den heller. |
|
|
Tack för ingreppet fabrikspolisen :) Jag missade Sindelfingen trots att det är den enda av de två jag känner till namnet. Tyckte det borde vara lite större i jämförelse med Audi Ingolstadt. Kollade för ordningens skull VW Wolfsburg, stooort! |
|
| Lite perpektiv på tillvaron. Torslandaverken: Länk | |
| Nej, just det. BMW görs inte i Göteborg. Provar att länka igen :)Länk | |
|
Lite bättre upplösning Länk Torslandaverken är inte riktigt på samma nivå storleksmässigt som BMW MB Audi VW fabrikerna Synd att BMW inte ville köpa VolvoPV för övrigt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.