|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Många fina bilar minsann! Jag bokar in den 9'e Juni. | |
|
Bilderna från senaste brostugan om nån är intresserad: Länk |
|
|
Tack Tozzy för de fina bilderna. Missade tyvärr i måndags. Men kommer den 9:e juni. /Janne Janne E91 330D man 2006 med Promotech CR5+-box |
|
|
Tack Janne, får se om jag hinner få iordning bilen till den 9:e.... Den följer med på rockfestival 4-8 och kommer hem på kvällen innan :) |
|
|
Tozzy: Då kanske vi ses nere på rocken ;) Blir att åka Audi ner för min del. BMW:n får stanna hemma. Ska försöka hinna med på några fler Brostugeträffar i sommar. Var iallafall på den första. =) Har ju en bit att åka.... //Erik |
|
| Erik: kom och skaka tass på husvangs campingen, är nog ensam med M5 o husvagn där :) | |
|
Tack för dom fina bilderna, kommer igen nästa gång. Emil M3 E30 -88 BMW CS#6565 |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hann tyvärr inte komma i Måndags,men ska försöka hinna den 9:e. Mvh Patrik |
| Tozzy: Ska ta en sväng så får jag se om jag hittar dig =) | |
|
Vilka tror sig komma på måndag? Jag hoppas att jag kan ta mig dit. Lite osäkert med jobbet men jag siktar på att lura ut en 330cd, Porsche C4 och självklart min 330iM till träffen. Sen får Heden gärna komma med sin 330iT! ;) |
|
|
Jag kommer nog om jag piggnar till //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet: Har du varit sjuk? Kommer men troligen i min A-B bil tyvärr..... |
|
|
starre: Nej bara trött efter ett halvårs slit :-) Semestern hägrar dock Ses där! //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Så typiskt... Blev tvungen att jobba till 21:30 idag. Gör ett nytt försök om två veckor! 2.000 inlägg :D |
|
|
Fick förhinder i och med att minstingen hade sommaravslutningsfest på dagis, slutade med att han fick sitta i poilsbil :) Får bli nytt försök om 2 veckor.... |
|
|
Tack för igår! Vart ju fullt och en bra blandning bilar :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Tack för en trevlig kväll med underbart väder turen i 125 cab:)) Som Hillstreet nämner så var det en stor blanding på bilarna allt från nya X5:an till gamla glas bilen. |
|
|
Blev en del bilar trots det osäkra vädret :) trevligt Lite bilder: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hur kunde det vara så fint och torrt där??? Det spöregnade ju hos mig! =( Mvh Patrik |
|
Ja vi saknade dig där Patrik! :-) Tozzy: alltid fina bilder!! Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.