|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej, äntligen som många säger startar åretsförsta Brostuge träff som annordnas av BMW CS. Se länk: Länk Vilka är det har tänkt att komma? Kan vi kanske slå rekordet från förra året med antal bilar? För en gång skulle ser vädrets makter att vara med oss så vi kan få njuta av solen. | |
| Jag kommer helt klart!! brukar ta 20 minuter från Uppsala ;) | |
|
Ted kommer och njuter av vädret och bilarna. |
|
|
Eftersom jag missade Mantorp så får jag iaf trösta mig med Brostugepremiären istället... /p |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag kommer! Mvh Patrik |
|
Lätt! Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk |
|
| synd att det var på måndag då jag jobbar på kvällen. men man kan ju inte få allt i världen=) hoppas ni får det trevligt med glass och sol! | |
| dyker upp :) | |
| Jag och min kompis Jocke kommer =) | |
| Siktar också på att dyka upp! | |
|
Kan hända att jag åker ner också. Har aldrig varit dit, så det skulle vara kul att åka på premiären. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
| Detta får man inte missa :) | |
|
Det tror jag nog att man skall hinna med! Danjel Min bil: Länk |
|
| Jag kommer lätt | |
| Hade kommit om inte det var så att bilen ska in på diff byte på torsdag men det kommer väl fler tillfällen :) | |
|
Missade Mantorp men kommer till brostugan på måndag och hoppas att det kommer många fina BMW. Emil M3 E30 -88 BMW CS#6565 |
|
| Det ser ut som vi blir ett gäng som tar ut vara ögonstenar och njuter i solen | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tackar för en trevlig afton! Var ju riktigt många där idag,måste ha varit rekordpremiär! =) Mvh Patrik |
|
Ja visst var det många fina bilar. /Janne Janne E91 330D man 2006 med Promotech CR5+-box |
|
|
Tack för trevlig premiär. Ett fåtal bilder hann jag ta innan kamerans batteri dog. Länk Min sida Länk |
|
|
Lite bilder från en trevlig Brostuge premiär: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.