|
|
|
|---|---|
| Som rubriken lyder, autodown och autoup funktionerna vill inte .... Vad göra? Nåt förslag? | |
|
Jag har 2 GM och bara en av dom har autodown/up.. _________________ I luv my Beemer ! Länk |
|
|
Finns inte på 518i-95. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jodå, visst finns det på 518 från -95. Hade det på min tidigare ägda 518i touring -95:a, borde ju inte va nån skillnad då touring/sedan. Båda svensksålda och med executivepaket. Det fanns även på en 92:a 520, import, och även på en svensksåld 525:a -90 jag har haft. Säkert nån mer, men dessa kommer jag ihåg. Så vad är det som kan strula? Nåt i knappen, eller nåt relä, eller? |
|
| På min 520i -94 funkar bara auto up, inte down, trots att båda står omnämnda i instruktionsboken... jag har alltid antagit att det bara står fel i boken men det kanske går att fixa? | |
|
Det var lustigt! Har aldrig hört att det ska finnas på svensksålda 518i... Kan du kolla vilket nummer det står på GM, då det är den som styr detta? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Jesper von Wowern |
På höger fram har jag bara auto-down, ingen -up. Jag utgår från att det är något fel. Går det att fixa enkelt vore jag glad. /Jesper von Wowern |
|
Hade samma fel, och fick höra att knappen helt enkelt var sliten. När man trycker känner man att det finns olika lägen, Auto up/down och manuellt. och autoläget är så slitet att man missar och hoppar vidare till manuellt. Då min var såpass gammal så levde jag med felet. //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.