|
|
|
|---|---|
|
Som topic lyder. Torkarna stannar mitt i rutan. Nån som vart med om detta? Har provat rycka minuspolen i hopp om att allt nollas. men ikket. Nån som vet vad det kan vara? | |
| Är en 01:as 530i kan jag tillägga. | |
|
Vet inte om det är samma som på E39, isf kolla om länk armen sitter där den ska. Tror att det finns tips på hur du kollar under Gör-Det-Själv. :) prosperity is a mindset! |
|
|
Oups, läste fel på årtalet, sorry. Då är det samma :D prosperity is a mindset! |
|
| Kan även vara reläet som fått brända kontakter. Finns skrivet om detta förut på forumet. Då kan man få det fenomen du beskriver. | |
| Kollade relät idag, såg inge bra ut. så imorgon blire ett nytt. hoppas de börjar funka:) | |
| På min E34 stannade torkarna halvvägs, eller lite mer än ett halvt varv... Trodde det var GM eller RM så dessa byttes, hjälpte inte. Bytte motorn förra veckan och nu går den kanon. Vet att du har en E30 men det kan vara värt en tanke om det inte är reläet. | |
|
E30? ;) Mvh Janne. |
|
| Woops, 0 och 9 sitter lite för nära varandra tror jag. Skulle självklart stå E39, hoppas jag inte vilselett någon :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.