|
|
|
|---|---|
|
Hej : Är det fler som kör med Terrys prylar JB2 mm själv kör jag med JBX på 75% + Bms filter samt även snart DP Funkar riktigt riktigt bra !! :-) inga felkoder ännu efter ca 3 veckor | |
| Funderar kraftigt på att trimma,såg att du Kraxx bor i närheten av mig,skulle det vara möjligt att få åka med en svängså man får se hur mkt skillnaden blir? . Hur går installationen till och vad kostar det samt effektökning? | |
|
Inga problem bara att höra av sig för en åktur :-) installationen är fruktansvärt enkel ca 20 min . Pris ca 3000:- sek . Samt en suverän support från Terry om man behöver.Effekt ??? men en fruktansvärd skillnad ! se länk:Länk |
|
|
Så här ser bilen ut nu ca 10 månader sedan ny Länk |
|
|
Jag kör med jb2HR. R-switchen är alltså på konstant, nu har jag lagt in den i ecu:n så den går inte ens att stäng av! Inga problem, kör med v-power. =) Bilen går väldigt bra, funderar dock på att återställa golf-tee-mod, det låter rätt mycket på låga varv nu när trycket är uppskruvat... Krax, meddela hur det går med dina dp, det ska bli väldigt intressant att höra vad du tycker om skillnaden. Vilket märke? Mvh Bubbla |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.