|
|
|
|---|---|
|
lägger upp en ny tråd för träffen som kommer äga rum nu på lördag i västerås ute på björnön ca kl12,00 bara att komma och ta med alla intresserade till träffen Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! | |
| Ja absolut, ju fler som kommer desto roligare. | |
|
Jag dyker nog upp med 335:an =) Ska man ta med sig lite grejer att grilla och så? |
|
| Jag dyker upp | |
| Kikar troligen förbi jag med :) | |
|
vad jag vet så finns det grillplats för dom som vill ta med sig grilltillbehör till träffen. Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
kommer med några bilar jag åxå Vad vore världen utan BMW?? |
|
|
"några bilar" hehe låter kanon det, tyvärr har jag bara chafför för en av mina åk Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
"några bilar " hela min släkt åker ju bmw Vad vore världen utan BMW?? |
|
|
jaha okej, tänk om man hade en sån förståndig släkt Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Hej, Ha det så kul! Har fått förhinder och kan inte komma och titta på alla fina bilar. Hoppas att det tas mycket bilder som blir tillgängliga. |
|
|
aha allihopa ses i morn på björnön då , 12,00 Vad vore världen utan BMW?? |
|
| tja var på björne runt 12:30 såg bara en röd e36 kom man för sent elr vad hände ? | |
|
jag var också där och snurrade vid 12, men det var inte många där Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Kanske blev lite oklart om vart träffen skulle äga rum, men vi stod vid den stora parkeringen vid resturangen iallafall mellan 12 och 14 så ni måste ha missat oss.... //Erik |
|
BMW 528 |
Jag och m in fru dök upp den 10:e.....såg 4 eller 5 BMW vid trafikljuset mot V-ås....sen såg vi inga fler i grupp på Björnön....visserligen kom vid 14.30 tiden ...kanske det blev upplöst då? Men vi hade det trevligt ändå...fint och varmt så det förslog. Hojta till vid nästa träff /// Leif / e28klassiker.se |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.