|
|
|
|---|---|
|
Själv har jag på temperaturen. Om jag har den på snittförbrukningen eller avstånd till tom tank så blir jag lite nojjig och håller igen på accelerationer upp till höga varv. Och det är ju inte meningen när man kör BMW, eller hur? Vilket läge har ni på färddatorn när ni kör? | |
|
Yttertemp normalt sett. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Yttertempen när det är kallt ute och på sommaren ingenting. | |
| Normalt visas yttertemp. Medelförbrukningen kollas ibland vid långkörning, trist info i samband med stadskörning. ;-) | |
|
Klockan ligger först, sen kommer temp mfl. Dessvärre kan jag inte se färddatorns röda tecken på dagtid, kan ana sig till vad det står om man håller handen över. Riwa |
|
| Klockan och temperatur syns alltid i E9X, så jag brukar ha kilometer-till-tom-tank framme. | |
|
Yttertemp, alltid. Precis som du säger vsurapol, om man har nåt annat blir man ju nojjig och börjar fisköra :-) Niklas Fransosen |
|
|
E91, har den i nedsläckt läge för att slippa se medelförbrukning el. kvar till tom tank... /ElakaKatten If I dream? From the moment I wake up until I fall asleep. |
|
|
95% kör jag så att jag kan se snittförbrukningen i displayen. __ Min bil: Länk |
|
|
Yttertemp alt. upplåst med test nr 02 (aktuell förbrukning) M. Pedersen |
|
|
Får ångest när jag har "kilometer-till-tom-tank framme." Så jag undviker den. Därimot klockan, ytertempen och snittförbrukning brukar jag ha, men mest klockan. |
|
|
Snittförbrukningen bläddrar jag förbi väldigt fort nu när jag har 330, den drar något mer än 325:an... Sen så blir jag sne över att den aldrig visar rätt förbrukning. Exempelvis 8.3 när den har dragit 9.7 verklig förbrukning. |
|
|
Hö hö, min visar 39,5... Så det får bli yttertemp och klocka för min del. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
39,5? Då skulle bara blunda förbi den visningen :-) |
|
|
I min gamla E38 visades klockan, alltid. I MINIn är klocka och yttertemperatur alltid synliga, men den analoga hastighetsmätaren i en MINI är som alla vet obrukbar, så färddatorn får visa aktuell hastighet :) Wilhelm Svenselius |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.