|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag fått lite trevliga problem på min 750. stereon är heldöd, har inte heller någon indikering för helljus eller blinkers. har kollat runt på forumet och hittat att de kan vara glapp i kablarna till ljusmodulen, men de som är skrivet är om e39:or. sitter modulen på samma ställe? om de skulle vara de kan de även göra så att färddatorn inte heller funkar? tacksam för svar. | |
|
Ljusmodulen sitter framför din högra framdörr. Men jag skulle börja med att kolla upp alla säkringar, sitter i moturrummet, skuffen och under golvmattan framför högerframstol. *När nyfikenheten överträffar förståndet* |
|
|
jag har kollat säkringar och alla är hela. men de verkar vara glappt någonstans, för ibland funkar de som vanligt sen börjar skärmen leva sitt eget liv, den blir svart sen går den igång igen. samma sak händer med blinkers och helljus. har ljusmodulen ens något med steron att göra? är de nån som har varit med om samma problem? |
|
| Läste någonstans här om en kabelstam som låg emot nånstans i motorrummet, verkar vara ett typfel eftersom en dekal ska finnas om det är åtgärdat. den som söker finner. | |
|
Här är länken om kabelstammen: Länk *När nyfikenheten överträffar förståndet* |
|
| Är detta ett fel som alla E38or har eller fixade BMW detta från nån tidpunkt? | |
|
ska kolla upp de där. hur ser den dekalen ut och vart finns den isåfall? |
|
|
Mera info om detta: Länk *När nyfikenheten överträffar förståndet* |
|
|
Tackar för länkarna! Nu måste man ju undersöka det här för att förebygga eventuella problem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.