|
|
|
|---|---|
|
skulle ju vart roligt om de nu fanns...tycker man är ute nån gång då solen skiner men inte en m3a e36a tycker ja att man ser mvh pezen Länk | |
|
Får du komma till Jönköpingstrakten då :-) Petrob ------ M3 Cab -95 540iam -01 |
|
|
Eller Göteborg. Dallas Länk |
|
|
men göteborg är ju satan långt...hur långt är de till jönköping då??? men de är väll ändå fan om man ska måsta köra så längt för å se en vetti bil;P |
|
|
I Jönköping finns det mkt.... Det e bare å åk MVH |
|
|
Jag tycker jag ser M3'or överallt jag tittar i Stockholm? Jag bor på Södermalm |
|
pg_ice |
katrineholm finns det tre st M3 E36or två 3.0or och en 3.2a Länk Länk Länk 3.2an är ute på blocket till förmån för en Corvette C5 så då blidde det bara två kvar. |
|
jo e46er har man ju sett några en riktigt fin brukar snurra runt islandstorget...sen står den en i högdalen centrum.men de är ju e46er..såg en blå 3.0 i stan igår men fan att ja sett nån annan visst kan man köra en bit men de borde finnas mer m3 ägare här i stockholm mvh pezen Länk |
|
|
var i kungens kurva i lördas då såg ja faktiskt 2 stycken...en gul å en svart:P där ser man mvh pezen Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.