|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bilen är SÅLD till mig! Inte konstigt att den var lite trött på höga varv, den gick på ¾ i spjälläget. Orklös efter 4000rpm… Justerade spjällen och den går på fullgas nu. Nu går den som en 215hk ska göra, mkt trevlig sång. Bilen har inte vart inne på besiktning sedan renoveringen, ser inga som hels problem med bilen. Bilen hade haft en mindre skada vänster fram, det är till och med original grillen som sitter på nu, som satt där vid olyckan, finns bara en liten rispa i den. Har tidigare ägt M3 e30 samt tittat på flera stycken, och denna var i skick över de vanliga. Har kollat upp historiken, och miltalen ser ut att stämma. ”Europa Meister” Vi kanske ses framöver på någon GBG träff, föresten så går M535an kanon fint :-). |
|
| Grattis till en av de roligaste bilarna man kan äga då :) | |
|
B.T: Ok,det var ju kanon att felet med orkeslösheten bara var en justering.. Grattis till en schysst bil som det nu ändå verkar när vi fått "lite mer kött på benen" :) Lycka till med nyförvärvet! Mvh Janne. |
|
|
Grattis. Ja helt fel var den inte. Det e ju skönt när vissa fel är så enkla att fixa till :) Du skall inte sälja 16 tumsfälgarna till den eller? |
|
|
Tack! Bilen går kanon bra… va ute en sväng på lunchen.. Men misstänker att programvaran i styrenheten är modifierad, varv stopp först på 8000rpm. Köhler ska få modifiera lite sen ;-). Antingen trimmar man riktigt eller så kör man original det är så jag tycker. Att BARA chipa en sugmotor, det känns ju meningslöst. ” M_T_O” Tyvärr så vill jag inte göra mig av med original fälgarna. Åker till Spanien imorgon så det blir inte mkt skruvande de närmaste tio dagarna ;-). Bilen kommer att färdigställas för besiktningen senare i slutet av månaden förhoppningsvis. Folk som har tittat på bilen är imponerade av lackerings jobbet, och det är folk som jobbar med ytbehandling själva. ;-) bilen klär sig verkligen i denna kulör. Mvh. |
|
|
Att det rasslar från växelspaken i högrevarv kan bero på själva växelknoppen! Så är det med min, prova och lägg ett finger lite lätt på knoppen då tystanar den! M3 E30Länk |
|
|
Grattis B.T till M3an, kul att du är nöjd med silverpilen. Ångrar mig så smått. Du är mer än välkommen på träffarna. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.