|
|
|
|---|---|
|
Jag blir galen...hittar den INTE! "Högt upp till höger sett framifrån" har jag hittat i nåt forum men jag hittar den inte. Måste man demontera nån plastkåpa eller nåt?? Gummi gör sig bäst på asfalt!! | |
| Luftskruvarna skall det vara eftersom de är TRE till antalet! Den ena sitter där du beskriver, dvs i "dubbelröret" som går mot vatten vattenpumpen, skruven sitter "kl 9" har jag för mig. Sedan finns det en luftningsplugg nere vid termostaten (insex plugg) o ytterligare ett luftningsställe i anslutning till värmeventilerna... | |
| Länk Minnet svek mig, pluggen sitter "kl 3", du ser var den sitter på bilden (på "dubbelröret") | |
|
ahaaaa, där sitter den ja :) tack för det... men de sitter ju väldigt lågt de där två runt vattenpump o termostat...börjar väl där då antar jag o sen uppe vid ventilerna... Nån som vet vad en värmeventil kostar sådär på ett ungefär förresten? Tack för bilden dawwe! Gummi gör sig bäst på asfalt!! |
|
| Six Power: Skruven sitter alltså vid änden av "dubbelröret", dvs högsta punkten. Man ser även insex-pluggen på bilden (tror jag, minnet kan svika...), det borde iaf vara den man ser strax innan termostaten... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.