|
|
|
|---|---|
|
Vad kan man göra med en e91 för att snygga till lite, utan att det kostar en förmögenhet, det är ju samtidigt en tjänstebil så man får ju vara lite försiktig. Ska dock ha den i 3 år så man vill ju ha den så fin som möjligt. Nya fälgar kanske är det enklaste sättet. | |
|
De här är vad jag har planerat att göra med min: 1. BMW Original Black-Line baklyktor 2. Kromat ändrör 3. 17 eller 18" fälgar Tror det blir perfekt så. __ Min bil: Länk |
|
|
:) Precis vad jag tänkte föreslå! Själv har jag bara bakljusen kvar på min lista (M6-fälgar + blås avbockat). Bara att montera av när de tre åren gått och sälja på PowerBörsen. |
|
|
Vet ej hur blackline bakjusen ser ut men ska kolla upp, önskar att man kunde chippa lite ! Men får väl vänta 3 år så kanske man köper loss bilen, men då har väl iofs bmw kommit med en ny snygg modell :) Hur ska man tona rutorna på bästa sätt ? |
|
|
Blackline: Länk Länk |
|
|
Black-lines lyktor var snyggt, bör nog ses i verkligheten först dock, vad ligger kostnaden på ? Ett kjolpaket kan man väl bara drömma om. Men samtidigt varför skulle man vilja göra en 318d för sportig :) Med tanke på hela 145 hästar under huven knappast skrämmer någon. Jäkla miljön , hade det varit för 2 år sedan hade ja kunna köpa vilken bil som helst under ett visst belopp. |
|
|
Hej. 18" fälgar alternativt 19", helst märkesfälgar och sen en sänkningssats. Utöver detta så kan du byta baklyktor, tona rutor och byta till svarta njurar. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| Jag såg till att få med Blackline-bakljus då jag specade min bil, så jag vet inte riktigt vad de kostade, men gissar på runt 2000:-. | |
|
Tror att sedanlyktor kostar ca 2800 kr. __ Min bil: Länk |
|
|
E90 2725:- E91 2425:- |
|
|
Helt ok pris ! Fälgar ligger väl på runt 5000kr styck, dessa kan man ju faktiskt sälja senare också. Jag tycker att för stora fälgar inte är snyggt, 17-18 är nog rätt lagom. Helst hade jag velat ha svarta fälgar med svart lack snyggt ! Jag vet inte varför alla företag är tokiga i silver !!! Måste vara någon modegrej, på våran parkering utanför jobbet är runt 50% silver. |
|
|
Mugge> din bil är supersnygg verkligheten, är det kjolpaket på den också ? Riktigt läcker touring bil. Tinne har du bild på din bil också ?? |
|
|
ientity: Tackar så mycket för de dina orden. Jag är väldigt nöjd med bilen. Bilen är helt original, inga kjolar eller dyl. __ Min bil: Länk |
|
|
ientity Du har Powerpost |
|
|
Jag vill inte var negativ till styling, men jag tycker verkligen blacklinebakljus är så fula så jag skulle inte montera dem om jag fick 2000:- för att göra det! |
|
|
steaman... det är ingen fara... skulle du bli erbjuden 2000 kr så tar du emot bakljusen och pengarna så ringer du mig, så byter vi vanliga mot blackline. Alla nöjda o glada... du får dina 2000 och jag mina blackline ;) __ Min bil: Länk |
|
| Jag blir inte nöjd! Ytterligare en bil med fula baklysen! | |
| Steaman> Allt ligger ju alltid i betraktarens ögon, jag kan hålla med att kanske i vissa färger ser det väl sådär ut, jag tror man bör nog se det i verkligheten för att se ordentligt. Likaväl tycker jag att bmws e90-93 serie kan se "ful" ut på vissa vinklar "bilder". Men i verkligheten är den jäkligt läcker.... | |
|
Funderar på dom här fälgarna... Länk Är det någon som har bilder på en e90/e91:a med dom här fälgarna på ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.