|
|
|
|---|---|
|
nöjdaste bil ägarna är bmw ägarna enligt vi bilägare, toyota 2,subaru 3. | |
|
så bra, men på min lista har BMW alltid varit nr 1 ;) Undrar om det är subaru som blivit sämre eller Bmw som blivit bättre? //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Fjolårets stora skräll, Subaru, som klev förbi alla etablerade märken, har halkat ner till nummer tre. Inte så konstigt kanske med tanke på att nya kunder som tog till sig förra årets resultat kan ha haft väldigt höga förväntningar. Länk (varför ligger inlägget i 5-serietråden?) |
|
| Bra bilar har nöjda ägare! Så enkelt är det:-) | |
| "Ordningen är återställd." | |
| Själv har man börjat fundera lite åt Lexushållet=) Bes. resultaten ser ju lockande ut, sen har dom ju faktiskt raka sexor och bakhjulsdrift:D Oj! Nu svor jag i kyrkan:P | |
| Deimos: Ska du börja åka Toyota? Själv har jag aldrig vart imponerad av Lexus. Dock har de senare modellerna fått ett lyft designmässigt tycker jag! Men jag byter ALDRIG märke. Har kört BMW sen jag var 18 och det ligger i släkten. Blir väl sånt där hedersmord om jag börjar köra nåt annat, hahaha. | |
|
Booven: Yes! IS 200 -99 till -05 är riktigt trevlig att köra. Funderar på en sån + kompressor, för 155hk e lite klent. Ja, Toyota installerar faktiskt en sån om man pyntar 40 000:-. Finns några till salu i Tyskland har jag sett Sambon har en gammal corolla från -95. Under de 2 åren hon ägt den har hon bara behövt renovera oken fram 1 gång samt servat bilfan.. Det är betydligt mindre än vad jag gjort på 6 år nyare BMW som dessutom levt ett betydligt lugnare liv, efter 6 månaders ägo.... Var lika med gamla A3an så man börjar lessna på Tyskarna... |
|
|
Tja...vad ska man säga...BMW nr 1,det säger väl allt :) Visst finns det "några" som haft diverse problem, men så är det säkerligen en vagn som i mångt och mycket haft en "besvärlig barndom" i sitt tidigare liv...skruvat importlik eller krockad dito osv osv...Oj,svor JAG i kyrkan nu ;) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.