|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har själv Dixis. Det finns ju en anledning till att många CSL ägar köper just dixis. Ville bara få det sagt. Dixis är kvalité, |
|
|
visst får man lite vad man betalar för, men magnaflow är ju fan riktigt billigt och skit kan det ju inte vara då man i sverige tar 17000:- för det, eller jag kanske har fel. finns bara ett svar enligt mig och det är att köpa o prova själv :) he he |
|
| eller så säljer man billiga saker dyrt på folks okunskap.... | |
| ja man e för godtrogen , ha ha | |
|
Leffe75: Vore kart intressant med en frakt lösning och ett samköp av något slag. |
|
|
Har lite mkt att stå i denna vecka men ska kolla vidare när jag får tid:) Mailade detta företag: Länk Och fick detta till svar (obs priset avser 2 st catbacksystem...): Hello Leif, Just to verify, the systems you're looking ( Magnaflow 16602) for are for a 2001-2006 BMW E46 M3...Total will be USD$2175,55 (approx. 12,859 Swedish Krona ) , shipping is included (FedEx 3 Day Service)...To proceed, click each link-select quantity 2 for the 16602, and quantity 1 for the shipping charge- then select Sale Pricing to add to your cart..), then proceed to checkout...for the address section, in the State heading, use Alabama... Please be sure to include contact telephone number... Also, we can only ship to the actual card billing address.. Enligt killen så är det alltså fraktfritt!!?? även till sverige!! Ska kolla lite mera på diabolo och borla..... |
|
|
Förmodligen tillkommer moms och tull (25% + 3%). Har man tur kan dom kanske skriva ner värdet på paketet då momsen beräknas på det. I värsta fall skulle systemet alltså kosta USD$1087,5 * 1,28 * 5,9= 8212 kr! |
|
|
Undrar vad själva frakten kostar som dom räknar in i priset för 2st system. Företaget som Bomis Länkade till tidigare i tråden säljer ju magnaflow för 839$. eller om det också inkluderar frakten Länk. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.