|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Någon här som VEET hur mycket en M-Sport kittad E92a är sänkt från fabrik? Tänkte sänka min 325d copue en aning framöver och har börjat leta grejor... Eibach kit, H&R eller nått... Och kollar man på Eibach så sänker dom ca 30-35mm står det... Fast det gäller ju på en Icke m-kittad E92a så det är därför jag undrar hur mycket det sänker från fabrik. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson | |
|
15mm jämfört med en std 325d. Observera att 335i samt 335d har M-sportchassiet std, ibland jämför eftermarknadstillverkarna med dessa modeller. |
|
|
Nikeman: Jag visste redan från början att jag inte skulle vara nöjd med M-chassiets sänkning på min E92, så min säljare fixade så att jag fick ett Bilstein PSS chassie monterat innan leverans. Ångrar mig inte en sekund. Bilen ser grym ut och bilens redan sportiga form kommer verkligen fram. Kan gärna skicka lite bilder om du vill. Fick chassiet monterat av GA:s Bil &Motor i Linköping... //Erik |
|
|
Hej Erik! Ja tack. Bilder, och info om priser om mottages MYCKET tacksamt. MVH ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| NiKeMan, du behöver uppgradera din ägarprofil ! =) | |
|
done =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.