|
|
|
|---|---|
|
Vet inte om denna varit uppe för diskussion tidigare, tyckte den var värd att lyfta i alla fall: Länk Riktigt sugen blir man! Noterade att den saknar sidobilnkers, så den lär väl inte vara svensksåld dock? | |
|
Ser onekligen väldigt fin ut på bilderna. Vore skoj att veta historien bakom vagnen, 1 ägare som kört ca 220 mil om året om bilen varit i bruk hela tiden. Spännande investering att lägga ca 600-650.000 1989 för de milen. En "normal" E32 750i ligger väl på 20-40.000 idag beroende på skick frågan är hur mycket mer den här betingar, det dubbla om man uppskattar e32 orna?. |
|
|
Alla nycklar plus lilla trasan i verktygslådan, är nog sjukt dyr. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Intagen som flyttgods antar jag eftersom sidoblinkers saknas. Som referens fanns ju den silver/röd oxblod 750 som rullat 4.500 mil som annonserades i höstas på blocket för 45.000:- och den var ute länge. Vet dock inte vad den såldes för... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
iL är mer eftertraktat om man kollar runt lite. Men visst är den fin. Hade varit kul och ha ståendes nånstans. |
|
Jag såg också den, min 750 har nu rullat 5.200 mil och jag tror att det var lite små problem som gjorde att jag kunde köpa den för en en liten summa, den annonserades för 55.000 tusen när jag köpte den men gick att justera lite. Som Maverick säger hade det varit kul om den varit i lang utförande och även svensksåld. Sen första årsmodellen och sista brukar ju vara dom som efterfrågas mest när det gäller samlar värde. Den ljusblåa skinnklädseln vet jag inte om det är ett plus eller minus utan är väl mer en färg man fastnar för eller ratar. Är den så fin som den verkar och inga fel på bilen så är det extremt mycket bil för pengarna! |
|
|
Ljusblått skinn är det väl knappast? Snarare ljust blågrått, iaf ingen färg som är skrikig... ;) Den verkar inte vara reggad än, inte en skymt av någon regskylt? Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.