|
|
|
|---|---|
|
Jag sålde precis min 750 e38 efter 2 års ägande. Jag "älskade" bilen men tyckte det var dags att skaffa något mer praktiskt. Har i dagsläget en e34 + en MB med v8. Mercedesen har liknande prestanda som 750 in men allt, fartökning osv upplever jag som inte ens i närheten av 750ins brutala kraft. Testade en e39 540 häromdagen vilken var en liten besvikelse. Trodde att det skulle vara mer tryck när man gav allt med den. Istället kändes den som betydligt tamare än 750in. Redan nu funderar jag på vad jag framöver skall inhandla för bil. Det jag söker är; bra utrymmen, gärna kombi och framförallt att det skall va ett j-la tryck i maskinen när man drar fullt. Liknande 750in. Vad finns det för alternativ till rimliga pengar? Är det vridmomentet som jag är ute efter, eller vad skall man titta på om man går på mer (siffror) än bara känslan av att dra fullt? Turbo? Hk? Tacksam för spontana och bra tips... | |
|
Skicka iväg E34:an och MBn, Köp 750iL facelift och köp BMWs gummi duk a la hundskydd för baksätet, dvs som en presenning Länk sen kan du t o m köra en skitig skottkärra i baksätet men det viktigaste av allt, du trivs bakom ratten. så enkelt var det:) Mvh Asken |
|
|
Man fäster den i backstödens underkant, bra kvalitet på den. Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.