|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vilka skall dit på BMW CS-mötet idag? Det börjar kl. 18.00 M V H Stephan | |
matte22k |
Jag har funderingar på det.... |
| Me2, funderar alltså. | |
|
Jag ska ditt.Tar 17.50 färjan från fittja näset. micke 66 e28 |
|
|
Jag kommer. Samt en polare med en 530-T 94 hänger också på. |
|
mag |
Ska dit om jag hinner //Magnus |
| Jag tänkte också rulla över dit i följetåg med ett par E36:or. | |
|
Tjena! Vill nå´n berätta vad Brostugan är får nå´t? Jag som ej är från sthlm-trakten (tror det ligger där???) har ingen aning... men befinner mig i er region emellanåt. Med risk för att bli idiotförklara - Matte |
|
Dino |
maobse , det är ett ställe där vi brukar träffas , men angående ikväll ? är det bara medlemmar i BMW,Cs som ska och får åka dit eller hur är det met detta ? M-MotorSport |
|
Dino, Så länge man har en BMW så är man nog välkommen, ju fler desto roligare... M V H Stephan |
|
|
Stugan vid broa. :-) Det är en krog invid brosfästet till Nockebybron, som förbinder Bromma med Ekerö. MVH KJELLEN |
|
Richie L |
Jag ska dit. Ni som inte är medlemmar ännu. Följ med ändå! (och bli medlemmar;) Ju fler desto roligare. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
| Skall man vara petig så är det inte Ekerö utan Kärsön. | |
|
Tja! Jag vet inte om jag kan =( Min far har snott BMWn eftersom hans skruttiga Volvo har pajat =( Vi får se om jag dyker upp :-/ Mvh Tobbe P.S Tacka vet jag BMW! |
|
| F-----n. Jobbar till 22. Antar att alla är borta då. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.