|
|
|
|---|---|
|
Då var det dags att montera högtalarna( DLS refrence 2 - väg). Problemet är bara, vart är det lämpligast att stätta fast delnings filtren?? Har två på varje sida Hade tänkt mig att sätta de i kickpanelen, men vet inte om det finns plats där. Tänkte passa på att ta reda på lite info från er som vet lite om detta innan river upp dörrarna. | |
|
Jag satt mina delningsfilter ovanför fötterna. Där finns det gott om utrymme. Hur du ska skruva fast dom får du klura ut själv.. men så gjorde jag iaf. /Jonas |
|
|
Dörrarna är generellt sett inte en bra plats för filtren eftersom de öppnas och stängs hela tiden. Hitta en plats under instrumentpanelen fram samt i något utrymme i baksätet. Borde inte vara problem att få plats med dem där. Kan du inte skruva fast dem så använd "lakritsrem". Det funkar för mig. /Touchdown Länk |
|
|
Ni skriver att ni sätter dem ovanför fötterna, menar ni på insidan eller sitter de på utsidan av den skyddskåpan som sitter mellan fötterna och kablaget under ratten? Eller kommer jag bli tvungen att även öppna dessa för att få plats med de? Detta gällde även passargerar sidan, monterade ni de bakom handsfacket, dvs monterade ner denna? Skulle vara jätte bra med lite mer spec. Vill att det skall gå så simpelt som möjligt nu till helgen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.