|
|
|
|---|---|
|
de e så att ja skulle byta däck i dag, slänga på sommar däcken, och den domkraften jag har tillgång till inte kommer in under bilen framtill, och den domkraften jag har är inte stor alls, så nu vet ja inte riktigt, de kommer bli ännu jobbigare fter jag sänkt bilen oxå * bak 35, fram 50*. visst kan man lämna in bilen men man kan lika väl byta själv, så några tips?!?! | |
| Kör upp på ett par plankbitar innan du börjar. Räcker det inte, ta två till. Hyvlat regelvirke ger 45mm per lager :) | |
| haha fyfan va BLOND man är i bland, nu skäms jag fan för min gråga haha... tack så mkt för svaret | |
| Man kan inte tänka på allt jämt. Ibland måste man vila skallen ;) | |
| hhhehe ja så e de nog, ;P men nu e de fixat iaf hehe se så snabbt de gick bara man vet hur.. hehe | |
| Vad bra! Usch jag måste få på sommarsulorna idag. Känns som man ligger lite efter när ni börjar byta ända däruppe nu. Har varit lite krasslig, får skylla på det :) | |
| hehe slöis :P . . ja här e de vår iofs ligger de liite snö kvar men vägaran e bara hehe :D | |
| Eller så kan man köpa en cool racingdomkraft på t.ex. Biltema. Den kostar ca 1500 spänn. | |
| heh brädor e billigare ;P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.