|
|
|
|---|---|
|
Var o kollade på bilar i Norge pga möjligflytt och då hittade jag denna BMW M5 E60 Hartge Imolaröd Individual. Måste bara säga att det är bland det snyggast jag har sett på länge! Tänkte att jag skulle dela med mig till er av denna godbiten. Länk When batman takes a vacation he does the Gumball | |
|
Instämmer med öppen mun ;) Älskar den röda kulören och hartge. //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
| NAJS! *dreggel* | |
|
Haha... priset är ju skrattretande // Erik |
|
|
Erik: men den är snygg ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| är det bara jag som är kär??? hade dock velat ha chromeline :D | |
| Sett med norska ögon är nog priset ganska normalt, eftersom bilarna i Norge är resor dyrare än i Svedala. Men snygg är den. Men frågan är om den är snygg nog för 1,4 milj, tveksamt eller? | |
Buspelle |
Otroligt läcker, men det verkar billigare att beställa en ny i Sverige. |
|
Om man kollar på priserna i Norge så är den relativt billig faktiskt! Dom få som finns på marknaden i Norge så är detta en av de billigare! Så om du bor i Norge o skall ha en M5 så är ju detta ett väldigt bra alternativ, blir ju lika dyrt att importera när Norska Staten= puckot Halvordsen skall ha sitt. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Alltså den var otroligt vacker. Den och en blå hartge m5:a hade inte suttit fel! Priset,, ja norrmännen tjänar väl tillräckligt för att köpa den för det priset. Men för oss vanliga så är den alldeles för dyr! Min bil: Länk |
|
|
BeNnaN: Då borde du nästan ha en vit att ställa emellan dem också :D Fin var den! vacker förare ska ha vacker bil:)Länk mvh Fredrik |
|
|
Stiligt! Svärfar fick en prisuppgift på ca 35000-40000 kr för att få sin nya E90 Imolaröd. Han lät bli...tyvärr. "BMW six appeal" |
|
|
*dregel Älskar den färgen. //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Vad är det för snyggt med imolaröd? Ser ju ut som vilken solidlack som helst. Tråkig i mina ögon. Angående priset så är det ju onekligen så att det norska staten vill ha en och annan krona för varje bilaffär som görs. Inget nytt. //Lövet |
|
|
Fy f*n vad snygg den var i den färgen!!! Brukar inte gilla röda bilar men Imolaröd är riktigt läcker! Jag kanske är lite partisk då min M3:a råkar vara just Imolaröd;) Trevlig Valborg Fabio |
|
| Woooow, det var verkligen det porrigaste jag skådat sedan länge :D | |
|
I Norge är bilar ungefär dubbelt så dyra som i Sverige... Extremt höga punktskatter på nya bilar har jag för mig. ///Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.