AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
818

Klassisk inredn svart z3

As
134
Aske
Z4 3,0 Roadster-03
Jag kommer med påståendet att den klassiska inredn är röd/ svart skinn.motsv en blå, där är inredn blå/svart skinn.skulle gärna vilja veta vad alla ni på forumet har för uppfattning./ aske

32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Förstår inte frågan? Är den klassiksa inredningen i en Svart bil röd/svart skinn och i en blå bil är den klassiska inredningen blå/svart? om de e frågan så är svaret nog ja, om du pratar M modeller.

Dallas

Länk
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Den enda bilar som jag tycker passar med tvåfärgat skinn är svarta eller röda bilar med röd/svarta inredningen. Den blå/svarta inredningen faller inte mig i smaken. Snyggast tycker jag det är med enfärgat svart skinn, det passar alla bilar oberoende av färg.

Mvh Henrik
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
det här med svart skinn är ju det lättaste för biltillverkarna att tillhandahålla det blir enkelt för dom och de tjänar nog mest pengar på det, sedan är det upp till konsumenten att välja, hade jag möjligheten idag att välja hur min bil skulle se ut så valde jag ytterkulören i en för mig tilltalande ton beroende på vilken bil det gäller och till det välja en matchande färg på inredningen i en avvikande färg, det här drömscenariot inträffade inte för mig då jag köpte Z3:an beg, på den svenska marknade såldes inga sådana färgkombinationer då svart verkar vara önskekulören för de flesta nyköparna både in och utvändigt men på bilder från USA där förekommer fler olika trevliga färgkombinationer som jag gärna önkade jag hittat
mvh Uffe/bildock
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.