|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag måste erkänna att jag är klart tveksam till denna conceptbil. Är den ens snygg? Det är nåt som inte känns rätt tycker jag nog. Vad tycker ni andra? Länk Min blogg: Länk Lite humor: Länk | |
|
"Tyvärr lades produktionen av M1 ner redan efter 456 tillverkade bilar, men V6-motorn på 3,5 liter och 277 hästkrafter fick leva kvar i första generationens M5, dock i något modifierad form." Suck. |
|
|
Dom kunde väl åtminstone ha poängterat att det var en rak V6:a ;) /ElakaKatten |
|
|
Ingen liten modifikation att gå från V6 till rak6... hahahaha... Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
| Den har rätt former i stora drag tycker jag och när(om) den går ifrån conceptstadiet och tonas ned lite så kan den nog se riktigt skaplig ut. Men som den ser ut nu, nej nej! | |
|
Böserblick! Helt rätt med lite oldschool, knäcker R8 lätt!!!! V6 ja, finns ju nåra på blocket oxå som aldrig öppnat huven... Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Måste ju säga att R8an är betydligt mycket snyggare än M1 Concept... Min bil Länk |
|
| Påminner mera om Camaro-concept tyvärr...men jag gillar den arga looken. | |
|
Fler högupplösta bilder! Länk |
|
|
Inte klockrent ens på skisserna ju Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
"den sexcylindriga motorn" står det nu. Har de editerat texten? Läcker bil iaf, urläckra hjul med en hälsning till ur-M1. Det knastrar från tangentbordet, tål inte att jag dräglar i det... |
|
|
Supernice, det som är extra trevligt är att den påminner om ur-1:an... I o f s så är den lite lik Vectors 80-talare. ///Magnus |
|
|
Jag kan hålla med lite om Camarovibbarna när man ser den snett framifrån. Annars är det nästan det bästa BMW gjort sedan dom började med "flamed surfaces" I verkligheten tror jag den är helt enastående! Tänk bara om den kunde ha rak sexa :-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk mvh Fredrik |
|
| Jag tycker att den är snyggare än mycket annat som BMW kläcker ur sig nuförtiden. | |
|
Lite i "samma skola" som Lambo och Ford GT... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag tycker den ser grymt läcker ut!! Mvh Patrik |
|
Ni känner väl igen fälgdesignen? Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| låg vikt samt en riktigt vass rak sexa.. visst vore det underbart :D | |
|
Instämmer med några andra här, den ser helt ok ut. Gillar fälgarna. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Snygg! En m1 med modern bmw design. Skulle kunna tonas ned liite som sagt. |
|
|
På den här bilden: Länk Vad är det för bil längst till höger? Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.