|
|
|
|---|---|
|
Länk Inte alls pjåkig! Gissningsvis den enda av sitt slag i landet? Det enda jag saknar i denna är ratten som tillhör Individual-paketet men som kostade några tusenlappar extra vid nyköpet. | |
|
Såg den, blev riktigt sugen. Grymt fin bil med rätt utrustning. Ett par andra fälgar och ner med den på backen ordentligt så är man hemma =) Mvh Henrik |
|
| så snygg instrumentbräda :D | |
|
Ruskigt snygg, men för mig föll den på en sak... nämligen automatlådan i en liten öppen sportbil tycker jag personligen att det ska vara en manuell låda. //Daniel |
|
| Instrumentbrädan var riktigt läcker, synd bara på färg och automatlåda... | |
|
Automatlådan är nog ett måste om du samtidigt ska hålla koll på skot och spinnackern ;) ___ //Ulf |
|
|
Om det nu är teak på instrumentbrädan så är det ju ren hädelse i båtvärlden att lacka denna som Bmw ser ut till att ha gjort. Jag gillar nog konceptet bättre på X5 faktiskt. Länk |
|
|
Automat i en sportbil, lika skoj som att ro en segelbåt Hasse Z3 |
|
|
En ESS-kompressor på den där och lite nytt chassie och bankörning, då är man verkligen ute och seglar:)) Snygg bil, glidare som sticker ut från mängden. Asken |
|
|
att komma över en bil i den här kalibern som en BMW chef i Munchen tagit ut som sin bil ser ut att vara i en klass vi vanliga bildiggare sällan har någon möjlighet att kunna köpa så jag håller med Asken tillfullo en bil som sticker ut tillräckligt och används den bara som glidare och putsobjekt är min tro att den snart kommer att bli en klassiker med bra historik och investerat kapital bevaras till stor del Uffe/bildock |
|
| Värt att notera är dock att det regelbundet finns ett par till salu i bland annat Tyskland. Emellanåt är det även möjligt att få ordning på de två sista punkterna på önskelistan; manuellt vispad låda och ratten som tillhör Maritim-paketet. Det är en relativt unik och synnerligen vacker bil enligt min åsikt, men inte på något sätt omöjlig att komma över för den målmedvetne. | |
|
Båtinredning i en Z4 är ju skrämmande... =( Kimmen. |
|
| Håller med. Riktigt smaklöst! | |
|
Själv skulle jag kunna tänka mig en Maritim om/när när jag byter ut Z3:an. Som gammal båtägare tycker jag den är snygg.... //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.