|
|
|
|---|---|
| hej. tänkte kolla om de är någon som vet om de är krångligt och byta stolar i en e32 från vanliga till elstyrda? är de fördraget el i dom så de bara är o koppla in eller måste ja få med massa relän och sånt när ja ska byta? mvh per | |
|
Om det är stolar utan minne borde det inte vara så illa, men är det minne så är det nog en hel del kablar och kanske boxar i bilen som behöver bytas. /Mats J |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Elen är inte fördragen när det gäller stolar. Rätt sällan elen faktiskt är fördragen till nånting har jag märkt. |
|
Det borde väl inte vara svårare än att dra en 12voltsmatning från batteriet fram till cupén för att få stolarna att fungera? Det svåra borde väl vara att få dom att sitta fast ordentligt och att vara krocksäkra inte golvfästena är identiska. Jag är faktiskt också lite sugen på det här :) |
|
|
Fästena är nog likadana, men om man vill ha elen kopplad som original är det inte så enkelt... Men struntar man i minnesfunktionen är det väl bara att dra fram plus och jord och koppla in sig, men det finns nog inget färdigt ställe att koppla matningen på. Original har jag för mig att det även är förreglat så man inte kan köra för många funktioner samtidigt. Men det är bara att läsa på elschemat. /Mats J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.