|
|
|
|---|---|
|
kolla in detta... visst blir man lite kär :d tycker att det var ett grymmt coolt concept Länk Länk | |
|
Kan bara hoppas att den eller liknade retro modell kommer och att den blir en supersport bil av rang Dallas Länk |
|
|
Helt klart en fräck bil!! Men jag kan inte påstå att jag tycker den va snygg.. Jag hoppas verkligen att BMW kommer med en R8 killer inom en snar framtid! En supersportbil som ser ut som en supersportbil är vad jag vill se!! |
|
| det ryktas ju om motor från m5:an.. med ett lätt chassi så är det klart en riktig drömmbil.. den för verkligen tankarna till m1:an... kolla bmw-märkerna i baken :D tjusigt | |
|
Vart hittar ni bak-bilder? Min bil Länk |
|
|
Här fanns dom: Länk Min bil Länk |
|
| finns i dom första 2 länkarna. | |
| Länk här kommer en photoshop bild på hur en modern mittmotorbil fårn bmw kan komma att se ut.. såg jävligt bra ut :D | |
|
Mer info om ev produktion Länk |
|
| låg vikt och grym motor och jag är såld.. bara att börja spara då :P | |
| Det är ju ett måste att dom börja tillverka den när Audi och Merc redan har sportbilar. Dom kan inte misslyckas med den. | |
| Vad tror ni är "den rätta motorn" som han pratar om? M5/M6-v10an, M3-v8an eller någon annan? Kanske dubbelturbo-v8an som kommer i X6an? | |
| jag skulle vilja se en lätt motor... vet inte vad x35 motorn väger men rak sexa i alla fall :P | |
|
skulle en produktionsklar kanske se ut såhär?? ja e käär i alla fall :D Länk Länk |
|
|
Jag var nere på Hockenheim F1 lopp i helgen och lyckades få en pratstund med Adrian van Hooydonk i BMWs utställningstält. Tyvärr väldigt kort pratstund men jag frågade om han kan säga något om framtiden och hans svar var att framtiden "finns på andra sidan väggen". På "andra sidan väggen" stod M1 Hommage. Om han menar att designspråket kommer på nya BMW-modeller eller att det verkligen kommer en ny M1:a fick jag inte reda på men det vore j*kligt häftigt om det blir serieproduktion... |
|
| Det vore väldigt klantigt att inte sätta M1 Hommage i produktion. | |
|
Tycker den ser rent utav FÖRJÄVLIG ut, helt fel ute. Den bilden Jerry postade känns mer "rätt" i tiden: Länk |
|
| Länk lite uppdaterade bilder.. den ser ju grymt snygg ut men kanske aningen hög där bak men det går väl att fixa :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.