|
|
|
|---|---|
|
Efter visat intressen i ett annat tråd och samtal med folk som kunde inte åka den 31/5 har jag ändrat datum o raderat tidigare tråden. Den 14/6, klockan 9:00 samlas vi på parkeringen utanför C E Jacobssons Bilaffär AB(BMW), Herkulesvägen 25 i Jönköping. Därefter åker vi diverse små vägar i riktning mot Askersund via Ödeshög. Vi kommer att stanna för bensträckare, sparka däck o fika. I Askersund ska vi äta lunch*, förtsätta sparka däck o njuta av vädret. Hemresan går via Karlsborg o ner till Jönköping med liknande rutiner som resan upp. * - mitt förslag är grillning. Förslag och ideér uppskatas! Hoppas vi för en underbar biltur!!! BMW - Beroende Med Wilja! | |
|
Hade lätt hängt på om de inte skulle va för studenten 13/6 o pga det inte vara i tillstånd att köra eller överhuvudtaget sätta mej i en bil. haha Hoppas ni får de trevligt så får vi göra det nån mer gång frammåt sommaren O==00==O //Filip |
|
|
Det låter jättetrevligt, och detta datum är perfekt för min del. Jag kommer, det ska verkligen bli roligt. Hoppas flera hänger på och att vi blir några bmw´s .. det kommer att bli kul det här! Mvh Maria |
|
|
Detta datumet låter mycket bättre. Kanske inte blir att man hänger på hela varvet runt men en bit längs öst-sidan blir det iaf. Freude am Fahren wünscht Ihnen Ihre Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft |
|
Conan999 |
Glöm bara inte att det är vätternrundan den 13-14 juni. Kan vara lite trångt med cyklister då beroende på var man befinner sej. I Gränna ska vi i alla fall gå ut på stan o ta ett par öl. Conan999 |
|
jag är på. bara inte det var då jag hade 2 körnigar till studentbal ha det gött mvh tompa´ Tompa_master |
|
| Jo jag tror vi är 3-4st till som hakar på | |
|
Jag hänger oxå på. Eventuellt avviker jag efter maten runt Askersund. Annars blir det 2 varv runt vättern för mig eftersom jag kommer norr ifrån :P Om det är nån mer som kommer från Örebrohållet så kan vi kanske ta följe neråt.. Hoppas på bra väder!! //Erik |
|
|
Inga fler intresserade? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Denna helg är tyvärr fullbokad för min del så det får bli en annan gång. //Marcus |
|
|
Denna helg???? Det händer 14/6! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Denna helg (14/6) menar han såklart.. Tycker fortfarande att det är synd på datumet.. Men blir det lyckat lär de ju bli liknande träffar i framtiden :D O==00==O //Filip |
|
| Tyvärr grabber kan inte, men kanske next time.... | |
|
Det var s##t det.... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Intresset verkar ha svalnat helt så det är lika bra att lägga ner träffen... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.