AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.183

Tack och far väl!

Gu
35
Gubben
328ia Cabrio -96
Nu tackar jag för mig, i varje fall under rubriken ”Z-serien”. Jag har väl inte varit alltför aktiv som skribent, men jag har intresserat följt alla kloka (och ibland även okloka) inlägg med stort intresse. Det har också varit mycket trevligt att få vara med på några träffar med likasinnade. Att det skilt ”några år” mellan mig och övriga har inte känts som något problem. Nu har min bil fått en ny ägare och kanske den syns igen på framtida träffar, vad vet jag. Men nu sitter jag med en pengapåse och lite nya ”griller” i huvudet. Min s k vardagsbil är en god transportör men nu tänker jag slå två flugor i en smäll och skaffa en bil som både är rolig att köra och kan fungera året om. Att det rör sig om en BMW kommer väl inte som någon överraskning! Jag har funderingar på en BMW 328 Roadster med tillhörande hardtop. Varför jag vill ha 328 beror förstås på att den har samma 2,8-motor som satt i min Z:a! Så är det någon som har något bra tips om var jag hittar en sådan bil, så hör gärna av er. Tack allihop här på forumet och kör med insidan för att slippa skada utsidan!

"Never drive faster than your Angel can fly!"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.