|
|
|
|---|---|
|
Nån som har köpt E34 angeleyesen som finns hos Hova? se länk Länk skulle vilja se bild hur dom ser ut monterat in action, verkar ju va skitfina på hova-sidan (inte me de ful-gula ljuset utan mer som demon-eyes) | |
|
Vill fortfarande se hur dom ser ut monterade först. När de ser ut åt de här hållet så kommer jag köpa :) se länk Länk |
|
| Måste bara säga att angel-eyes passar fruktansvärt dåligt på en e34! Det ser ut som rena glasögonormen och smälter inte alls in i designen, tyvärr. Dom jag sett på marknaden har vanliga gul/vita inte blå men det borde konna fixas till i efterhand om man kommer åt dioderna. | |
| Jag menar hur snygg är det där! -> Länk | |
| nä de e de jag menar, dom runda ser ju för jävliga ut.. men på hovas ser de ju ut som att dom ser ut som hästskor å lite mer vit/blå-aktig.. därför man måst se först innan man köper grizen i zäcken hehe :) | |
|
Har ett par celis angeleyes och dom lyser mer vitt än dom du länkade till på e36an, dom är runda och inte hästsko formade. Tillsammans med xenon på hel/halv och dimljus ser det riktigt bra ut. Men alla har ju olika smak |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.