|
|
|
|---|---|
Transocean |
Håller på att reparera lite kollisionsskador...Länk Men vad är den runda burken för nånting? Länk Hänger en slang ifrån burken som skall kopplas till vadå? Länk |
| Nu börjar jag förstå hur du kom på det där med svajjig tomgång & den lilla "korken" på baksidan på motorn som skulle dras ut för några år sedan. Som gjorde att min 530 gick bättre. Du är ju & rotar överallt! ;-) Du löser säkert detta åxå. | |
Transocean |
Ser att du bytt upp dig! Grattis! Och nej, det var inte jag som hittade pluggen som löste ditt tomgångsproblem utan en som kallar sig för Amethyst...om jag inte minns fel. Jag fick aldrig ordning på tomgången, likadant idag. Kan vara att det var jag som startade den tråden? Den här 530:n börjar bli som nån slags sport numera, 33 000 mil och allting rasar (förutom motorn förstås), nu sist påkörd av en taxi...vi får se om jag kan hålla pärlan rullandes 10 000 mil till!!! Angående burken? Har du en aning? |
|
Jag TROR att det är kolkanistern,dvs ska ta hand om ventilationsångorna från tanken...men jag vet inte. Mvh Janne. |
|
| Ok då - men du var delaktig i lösningen i alla fall. Saknar faktiskt 530:n, den var roligare att köra. . . . .mera bus i den. | |
|
Länk Länk Stämmer att det är kolfiltret. Stämmer också att kalle hittade slangen från vevhusventen till värmepaketets slanginlet (om jag inte minns fel). Undrar vad den är till egentligen. På mina bilar med M50 har det suttit ett munstycke i den ofta vittrar allt sönder. Har haft bilar där det återmonterats utan munstycke och då har jag hört ett sugande ljud i cupen. Tror den går till AC panelen, frågan är vad den gör. Suger in luft till innetempssensor eller ngt? -Phil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.