|
|
|
|---|---|
|
Hej jag vill ha konkreta svar på vad jag behöver byta för bussningar i framvagn och bakvagn, bilen har gått 25000 och börjar kännas lite tung i framvagnen. Jag vill även veta var jag kan köpa bra grejer till bra pris. Jag vill helst bara köpa bara bussningarna eftersom jag kan pressa i dem själv. Nille Länk | |
|
För fram: Nr 6 här Länk - och jag puffar starkt för ersättningarna från PowerFlex istf orginal. Dessutom går inneränden på Nr 10 så småningom. Dessutom Nr 2 här Länk där jag också rekommenderar PowerFlex. Har du into bytt stötdämpare så är det dags och byta och jag rekommenderar varmt de från Bilstein. För bak: Nr 2,3 och fyra här Länk är bra trotta vid ditt miltal. Inte en bussing, men kulleden vid Nr 2 är här Länk lär vara skapligt trött. --- Bilblogg: Länk |
|
|
Tack för infon MVH Nille Länk |
|
|
Ochså nummer 17 på bakvagnen kan vara väldigt sliten vid 25 00 mil , lossa infästningen enkelt med två 18 nycklar och känn och titta hur det ser ut. När det gäller de övriga delarna i bakvagnen dvs. nr 2,3 och 4 är det någon som vet vart de säljs på Ebay till ett lågt pris ? Jag har aldrig köpt delar på Ebay och det verkar vara lagom dyra grejor att testa med och se hur logistiken fungerar , och om kvaliteten är skaplig. |
|
|
byt alla köp på e baye tyskland. pris för alla fram +bak 3326utan moms |
|
|
Hej vet du något om kvaliten då? Nille Länk |
|
| som i sverige har köpt själv helt ok . | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.