|
|
|
|---|---|
|
Hej Har införskaffat mig ett litet projket för sommaren och kommande vinter iform av en 318is -90. Chassit är väl hyfsat ok för att vara en 18 år gammal bil men då jag ändå ska ligga under bilen så vill jag passa på att göra en uppgradering. Skulle vara tacksam för tips om lämpliga och prisvärda väghållningskit till denna bil. Majoriteten av körninghen kommer vara på gata men en och annan banträff. Inbillar mig i dagsläget att jag inet kommer hålla på att labborera med sättningar och vinklar men det vet man ju aldrig :) Hittade ett prisvärt coilover kit från Supersport men har aldrig hört talas om det märket, någon som har erfarenhet? Mvh Peter There goes another one | |
|
Kör med Bilstein B12 kit - sprint för 325 med 51mm ben fram, väldigt prisvärt och bra väghållning.... från www.motornord.se Sommarbilen Länk |
|
|
Jo lutar nog åt ett hederligt gammlat Bilstein Kit :) Någon som vet var man får bäst pris? /Peter |
|
|
"Sachs Performance" kiten är Riktigt bra och prisvärda. Jag har för mig Autoexperten och Mekonomen bla säljer dem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.