|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, någon här som vet vad som hände med min gamle Bmw, en röd 520-89 med regnr PAF569? När man söker på vv.se så står det att nummret inte finns med i registret. Importerade denne Bmw från Tyskland 1989 och då var den så ny som en begagnad bil kan vara, ägde den i 3 år innan den såldes för villa, barn och kombi. Denna bil drog ner mig i Bmw-träsket för gott... vore synd om det hänt den nåt, men det ser inte bra ut :( //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour | |
|
Ok,vet ju ingenting om din f.d. vagn..Men det verkar onekligen som den gått till skroten då... Men det är ju alltid lite kul att få veta(eller inte) vad som hänt med alla sina f.d. "pärlor".. Min första BMW,en 528i-82 såldes av mig till inlandet 1997 och fanns i registret och registrerad i trafik i "några år till",men sedan var den avställd i ett antal år...sedan så försvann den ur registret..några år in på 2000-talet.. Mvh Janne. |
|
|
Om man ringer till vägverket och blir kopplad till rätt plats inom vägverket kan man få fram all möjlig information om en bil gratis. Jag fick fram information om sista ägare osv om en gammal bil där registreringsnummret tom gått vidare till en ny bil. Kan vara värt att ringa till dom om man är intresserad. Jesper |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.