AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
653

Spänning på angeleyes?

BM
20
BMWMattie
BMW 328i Touring -95
Hej!

Jag köpte för ett tag sedan Sonar Angeleyes från Realcar. Enda problemet med dessa är ringarna som jag ej får igång..

I orginallyktorna fanns det tre kontakter men i dessa finns bara två blinkers och helljus/halvljus.

När man slår på tändningen med angeleyesen så lyser ingen lampa alls, det är väl parkeringslampan som skall lysa då va? Och det är väl den tredje kontakten som jag fick lämna åt sidan? På den kontakten fanns en svart en brun och en svartbrun kabel. Det är 10Volt mellan svarta och svartbruna och 1.5Volt mellan svarta och bruna (eller var de tvärt om...).

Från angeleysen sticker det ut 3 par kablar (svart/röd) och dem har jag testat att temporärt bara trycka in i den överblivna kontakten utan framgång.

Då undrar jag, är 10V för lite? Eller har jag otur och har fått ett par defekta ringar? :( Vill så gärna få igång dessa men är väldigt osäker på kablaget under huven. Någon som kan hjälpa mig tro?

Stort TACK på förhand till den som kan reda ut detta åt mig!
BM
20
BMWMattie
BMW 328i Touring -95
Finns det verkligen ingen som har någon info alls om detta? Någon mer måste ju ha råkat ut för något liknande åtminstonde. Har sökt på forumet men inte hittat just den information jag behöver..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.