|
|
|
|---|---|
|
Hej på Er pöjkar och flickor! Efter lite samtal med 315hk och Tozzy så blir det träff vid Statoil Järva Krog nu på söndag. Givetvis kör vi en rejäl sväng och dammar ur avgassystemen efter vintern och avslutar med en glass en bra bit bort. Posta om Ni känner för att komma och inspektera om jag missat att putsa någonstans:) Hertzlich willkommen zum frohe fahrt! Mvh Asken | |
|
Be there or be square :) behöver verkligen sota avgassystemet på söndag eftersom jag tar familjen till Kålmården imorgon. Det kan inte vara nyttigt för motorn att åka i 110 med farthållaren ;) |
|
|
Jag hakar på en sväng... Ska vara i Sollentuna kl 13.30 ungefär så jag får se hur länge jag hänger med. Blir det "stå o hänga" där en timme innan vi drar blir det ju väldigt tajt. Hoppas alla kommer i tid så vi kan dra iväg strax efter 12.... M.V.H Dennis |
|
|
Då syns vi där, medtag blyfot, glasspengar, shorts och solbrillor:) Några smsade mig att de kommer. Mvh Asken |
|
|
Får hålla mer koll här i framtiden så man inte missar sådana här saker :D Min bil blir klar nu i veckan på rekonden sen är det gasa framöver och skulle också behöva sota ur bilen ordentligt då den bara rullat till och från meckplats/rekond nu i vår ;) Väntar spänt på nästa träff :D |
|
|
Tjenare! Det blir lite senare i maj, ska dra till Schweiz en sväng strax. I samband med buckelknackarträffen eller putsträffen hos Dr Jörgen är du varmt välkommen! Mvh Asken |
|
| Låter kanon, bara säga tid och plats när det börjar bli dags :) | |
|
här är äntligen lite bilder från detta evenemang: Länk Det var riktigt skojjigt att få provköra M3'an, det var en rätt annorlunda bil jämfört med M5'an. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.